Alla inlägg den 4 november 2008

Av Roger J - 4 november 2008 23:37

Trött på att leta efter saker jag inte behöver. Trött på att sitta och göra låtsassaker på datorn. Trött på... att så fort jag känner någon som helst entusiasm inför något som har något som helst med datatänk, eller data"jobb" att göra... Då kommer den krypande som en 'fuckin' snake..


Då kommer huvudvärken långsamt krypande till en början. .. Ligger i ett hörn och lurar, väntar på att få sin chans...åh så kommer den.. En kort men kraftig ansträngning i någon form..WHAM!! Där satt den!!


Då kommer de,  'ryckningarna' eller ja snarare spasmerna. Mycket obehagligt och ibland mycket tröttande då jag ej vet på vilket sätt de skadar mig på längre sikt. Har nu haft spasmer i snart 8 år i sträck. De är värst när jag blir stressad och trött.


Värst är huvudtröttheten, när jag typ har suttit och varit fokuserad eller riktigt högkoncentrerad på ... ja vad som helst egentligen fast oftast efter någon timme vid itburken. Då kommer de... rycken i armarna, i benen och efter ett litet tag är det nästan som en slags dans. Skillnaden är väl att jag får dansa själv och det finns heller inget njutbart över det hela...Oh no.. No fun at all.....


Har börjat lura på om det blev någon form av neurologisk skada i min skalle vid Bell's Pares anfallet i december år 2000. Synen blev konstig, den liksom flimmrar till ibland. Hörseln är sämre sedan 2001 och har hela tiden blivit allt sämre för varje år som gått. Enbart höger öga och höger öra... Märkligt... Åh själva skallebanket är ju helt sanslöst. Typ en glödande balk av kallt stål som ränner genom skallen, fast den startar mitt i skallens högra sida. Åh så rakt ut och igenom ögat...så har ett nytt anfall igen då.. fy fan... Det var den ena variationen.


Det här är den andra..


PANG!!!  PANG!!  PANG! PANg PAng  Pang pang ang ng g .... Ett kanoskott, ett haubits som avfyrad inne i skallen.. Nä.. det går inte å tänka sig, går inte att förstå,  man måste vara med när jag kryper ihop i ett hörn av sängen o kvider av den framsprängande smärtan, ett grått töcken av intensivt NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ.. Snälla... det...räcker...nu.....

Presentation

Omröstning

Tror du att PIRATPARTIET har någon chans i riksdagsvalet?
 JA
 NEJ
 VET EJ
 Bryr mig inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards