Alla inlägg den 9 november 2008

Av Roger J - 9 november 2008 22:05

Att ha eller inte ha tänder....DET är frågan.....Båda gör de ont. Idag har jag så jävla ont så jag orkar fan i mig inte ens skriva längre. Vänster nedre ansiktshalva är uppsvullen. Svullen så där du vet, så där som det kan vara i en tecknad skämtstrip i någon kärringblaska... öhh..åhh..örlåt..Svensk Damtidning, Hemmets Journal eller nå't.. Stadigt svullen med en tygtrasa lindad runt huvve åhh gnyende "åhh ajjj Doktorn..kan doktorn hjäl#¤£€#=?@!!!".. ..Fast jag har ingen tygtrasa...än.


Fast svullen är jag...ordentligt. Ska bli intressant att vakna imorgon bitti...Åhh få se hur långt det har gått. Jag har ju lyckats svälja en varböld en annan gång för typ ..hmm... 4 år sedan, så det kan ju ske igen, fast det är inget jag rekommenderar. Jag spydde den gången som en sjuk hund och sannolikt drabbas även andra i liknande situation på samma sätt. I detta läge, kan jag endast endast vänta ut bölden. Låta tiden ha sin gång. Om en eller max tre timmar kommer svullnaden nått sitt max och det är då svaret kommer vare sig JAG vill det eller ej. 


Valen består i att skära upp och tömma ur bölden med hjälp av en ren skalpell och torkmaterial samt koksaltlösning.  ELLER åka till E-tuna och betala flera hundra för att någon annan ska snitta upp bölden och dränera ur den. På exakt samma sätt som jag själv hade gjort. Jag har t.o.m kliniskt rena dräneringslangar... Ja hur ska jag göra denna gången. Det finns en viss fara med att själv snitta en böld inne i sin egen mun. Fast jag har ju gjort det så många gånger, både på mig själv och åt andra. Det har funnits några  tillfällen att öva sig på både skalpellen och omläggningsteknik.


Återkommer med uppdatering om den "VÄXANDE TANDVARBÖLDEN"!!!... fade...and...out... That's a wrap!

Presentation

Omröstning

Tror du att PIRATPARTIET har någon chans i riksdagsvalet?
 JA
 NEJ
 VET EJ
 Bryr mig inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards