Alla inlägg den 5 november 2008

Av Roger J - 5 november 2008 14:03

Det är med stor häpnad jag ser och inser vad som kanske kommer att hända allteftersom dagen D närmar sig. Dagen då AMERIKA ska få chansen att återupprätta lite av all den förlorade trovärdighet som BUSH adminastrationen kastat bort de senaste 7 åren genom sina av girighet och hämd genomsyrade aktioner MOT friheten i andra länder.


Bara för att pappa Bush den äldre tappade iaf delar av sitt ansikte när han var i IRAK och gjorde bort sig i början av 90-talet. Bara för den skull trixade, ljög och överdrev Bush den yngre situationen gentemot IRAK direkt efter September 11, så att han skulle få mandat nog och starta ett (flera) krig .


DET ÄR JU HELT JÄVLA SJUKT! Men inte mindre sant för det.... Det finns människor som är inlåsta på psykiatritiska behandlingsavdelningar på obestämd tid FÖR MINDRE! Så nu är det väl dags att USA får en  chans att låsa in Bush och hans gäng av giriga krigshetsande gamar....


Det har Amerika också fått i och med valet av en ny president. En färgad president. En UNG president, bara det är något så oerhört otroligt att jag tappar orden... En president som inger MIG, jag som inget har med saken att göra, ett så starkt förtroende inför framtiden för världen att jag bara ler vid tanken på alla bekymmer som Barak O nu måsta ta itu med. Barak kommer att fixa biffen, det är jag övertygad om.


Den enda president som USA haft sedan Franklin D saom hade någon framtidshoppingivelse för masdsorna, en karisma som bara den ingav förtroende nog för att fdolket skulle lita på dess talares ord, var JFK... Ja Kennedy var en gång hoppet för den stora massan att social rättvisa var något som kanske existerade. Det hoppet sköts i och med mordet på JFK i texas... Jag minns inte den händelsen, öppenbart då jag bara var 2 år när det hände, men jag minns personkulten runt Kennedy och dess yttringar under 60-talet och även en stor del av 70-talet.


Då jag fram till 0500 i morse, svenk tid, var övertygad om att jag och alla andra ALDRIG skulle få vara med om en så stor förändring i det stora landet "Over There".


JAG IDAG ÖVERLYCKLIG ÖVER DET FAKTUM ATT JAG HADE FEL.


Jag hade fel i att jag aldrig skulle få uppleva en färgad president i USA under min levnadstid.


Jag hade fel i att det skulle bli ytterliggare ett extremt valfusk.


Jag hade fel i att "de" kommer inte låta Barak Obama ens leva fram till valet.


Fast där kanske "de" senarelagt sina planer.... Att det har varit planerade mord mot Barak är väl ett faktum. Det lär även komma fler attentatsförsök nu när han faktiskt har blivit den valde presidenten för USA.


En färgad president i USA under min egen levnadstid...helt "fucki'n" otroligt...



Presentation

Omröstning

Tror du att PIRATPARTIET har någon chans i riksdagsvalet?
 JA
 NEJ
 VET EJ
 Bryr mig inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards