Alla inlägg den 30 september 2008

Av Roger J - 30 september 2008 19:36

Förbannade helvetes djävla smådjävlars tandVÄRK! Jag är så fruktansvärt trött på att behöva lida av tandvärk, men har man inga pengar är det svårt att bli av med det onda -  speciellt som jag behöver en totalrenovering av VARENDA tand, eller rättare sagt, rensning av de  rotrester som finns kvar.


Jag hade väl tänkt att skriva bra mycket mer än såhär, men tandvärk är tandvärk, vad ska jag skriva mer om än så? Pengabristen är väl knappast någon nyhet. Så nu skiter jag i det här o går o dra täcket över huvudet o försöker 'tänka' bort värken....vette faan hur det nu ska gå till, men jag har ju inget annat val. Så jag lägger väl ut denna bilden på TV-rutan och försöker försvinna ut i intet, kanske kan jag trycka bort den värsta värken, om inte så är det iaf en vacker 'tänkt' bild av ett galaxcenter, en av de många miljoner möjliga gömställen för intelligent utvecklat liv, som till skillnad från oss på jorden fortsätter att utvecklas.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du att PIRATPARTIET har någon chans i riksdagsvalet?
 JA
 NEJ
 VET EJ
 Bryr mig inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards