Alla inlägg den 26 december 2008

Av Roger J - 26 december 2008 06:16

Kvart över sex på möran... fy fan vilken natt att genomlida. Som tur är brukar de komma en och en. Skulle jag få repris på den senaste nattens plågor skulle det kunna gå åt helvete, iaf så småningom. Det är ju inte så många år sedan det slutade att värka varje natt... eller rättare sagt dygnet runt. Den var var bara förändrande i sin intensintet. Numera är den ju t.o.m avstängd då och då, så jag ska väl inte klaga.... Fast om jag ska va petig så är det ju inte bara rygg och ben längre... Händer, huvud, öga, hörseln, knäna, fötterna, problemet med fotsulorna...ooo vojne... ryggen, höger lår och höftled, infektionskänsligheten som helhet... o en jävla massa skit som tillkommer alltefter vad tiden lider på dagen...


Go natt... eller möra... jag ska iaf försöka få sova några timmar...skulle vara gött...

Presentation

Omröstning

Tror du att PIRATPARTIET har någon chans i riksdagsvalet?
 JA
 NEJ
 VET EJ
 Bryr mig inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards