Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Roger J - 21 oktober 2008 02:24

Ok. Jag gör det enkelt för mig och presenterar de CPU-Z data som är väsentliga i detta fall. Det gäller INTE speldatorn. Detta är enbart resultat av enkel överklockning av CPU och RAM samt liiite tweaking även på GPU:n.


ALLT SOM  ÄR VÄSENTLIGT FINNS I DESSA 3 SKÄRMDUMPNINGSDETALJER. vad som inte står i skärmdumparna är att moderkortet, ett Abit Quad GT IX-38, håller på att lägga av. Inte ens CPU-Z klarar av att ge riktiga data hela tiden. Nä det "glitchar" och visar avvikande data om överklockningen samt visar rena felaktigheter. Troligen skadades moderkortet när det blev överslag i Pci-e port #1, vilket nu börjar visa sig. Så det är väl bara att bita ihop och börja spara till ett nytt Mb. PERFEKT! Nu när jag inte ens har pengar till vare sig mat eller annat, ja då ska jag börja S P A R A.... JIPPIIII!! Vilket härligt liv jag har. När jag ingenting har, ja då måste jag spara ihop pengar till nåt jag verkligen måste ha för att inte helt och hållet försvinna in i mig själv....när jag redan hade det jag behövde...tills jag ville vara snäll... fy fan...ska nog sluta med sådana dumheter...att vara snäll menar jag, dags att plocka fram The Evil Twin!

Presentation

Omröstning

Tror du att PIRATPARTIET har någon chans i riksdagsvalet?
 JA
 NEJ
 VET EJ
 Bryr mig inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards