Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Värk och icke sömn...

Av Roger J - 29 oktober 2008 06:20

Kravlar mig långsamt upp ur sängen, sätter mig på kanten och försöker fokusera mina ögon för att försöka se vad klockan är... Jahaa...strax efter 4... igen... Ännu en trasig natt med trasig sömn, undrar när jag ska få sova en hel natt igen...?


Minns inte ens den senaste helnattsömnenjag hade, bara alla de nätter jag fått vaka mig igenom. Ett av de få glädjeämnen jag har numera, är när jag INTE har en natt med tandvärk eller annan värk, vilket är en omöjlighet.


Det är väl inte mycket begärt av livet att få  sova en hel natt då och då, eller är det? För fem år sedan sov jag en hel natt och dessutom på rygg, jag minns den så väl pga att då när det skedde var första gången på många många år. När det gäller mig är det otroliga uppgifter, sova på rygg?, det är väl för fan igen bedrift...?


Jo visst är det det. Vid det tillfället, 2003 i juli, hade jag varit och hämtat en ny säng. Den natten sov jag och bara den natten, lugnt och stilla hela natten och på rygg. En sovställning jasg inte kunnat nyttja sedan barnaåldern. Svårt att beskriva varför, men en orsak var väl att ryggen inte tillät den ställningen för att senare i livet bli ännu värre.


Om jag skulle somna och sova HELA natten och dessutom på rygg skulle jag säga... Ähh...Dumheter! Det var bara en dröm...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Roger J - 18 augusti 2009 02:37

Ja när livet överraskar så kan vad som helst hända,och det är väl egentligen det enda jag behöver skriva. Ja att det som drabbade mig var Lisa och hon drabbar mig och överraskar mig varje vaken sekund......

Av Roger J - 17 augusti 2009 12:14

Sedan maj månad har jag inte haft anledning att skriva överhuvudtaget. Eftersom jag börjde med denna blogg/dagbog/gnällverkstad för att mitt liv var så... ja tomt. Hade ingenting att satsa mot, inget mål överhuvudtaget mot någonting... jag hade sluta...

Av Roger J - 4 april 2009 22:57

För inte allt för länge sedan (vill jag iaf inbilla mig), satt jag ibland och gjorde till ytan sett, enkla blandat o bandat som det kallades. Ett kassettband med musikutsnitt över vad man antingen gillade själv, som någon annan gillade mer eller som ...

Av Roger J - 4 april 2009 13:57

DENNA ARTIKEL ÄR KOPIERAD OCH EJ REDIGERAD EFTER HÄMTNING FRÅN  http://dennisjohansson75.webblogg.se/  .  HÄMTNINGEN AV ARTIKELN ÄR SKEDD PÅ http://dennisjohansson75.webblogg.se/ ÖNSKAN OCH TILLSTÅND FÖR PUBLICERING PÅ ANNAN PLATS ÄR DÄRMED GIVET. ...

Av Roger J - 8 mars 2009 11:35

En historia som likt så många andra historier avspeglar det tyranniska beteendet i olika religioner rullas nu upp för omvärlden, en omvärld som nätt o jämt noterar denna händelse i små tidningsnotiser det sinnessjuka som sker runt oss i varje sekund ...

Presentation

Omröstning

Tror du att PIRATPARTIET har någon chans i riksdagsvalet?
 JA
 NEJ
 VET EJ
 Bryr mig inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards